Mai avem 5 de dat!

August 7, 2007 at 9:56 pm (Fără categorie)

Iata ce mesaj avem:

Ieri am fost pina la Mamaia si inapoi. La intoarcere am gasit, intr-o
cutie dintr-o parcare a autostrazii, cinci fratiori dungati. I-am luat
pentru ca daca ieseau din cutia in care erau in mod sigur nu ar fi avut
viata lunga.

Date tehnice:

– cinci la numar si toti parca desprinsi dintr-o reclama
– 1 gri dungat (pare sa fie leader-ul lor)
– 1 alb cu dungi (cel mai prietenos)
– 3 gri deschis ca in reclama Whiskas
– posibil sa fie corciti cu o ceva de rasa (blanita lunga)
– suficient de mari incit sa manince carne, lapte, bobite
– isi fac nevoile doar in nisip
– cind i-am luat erau parfumati (spalati cu sampon?!?)

Evident – caut stapin pentru ei. In momentul de
fata am 8 pisici in casa (aveam deja 3 mai mari!) si casa mea incepe sa
semene cu o menajerie. 😦

Va rog mult forward-ati mesajul asta la cit mai multi oameni.

Multumesc,

Daniel.

ps: lasati comment daca vreti un blanos si noi va punem in contact cu stapanul temporar.

image001.jpg

image002.jpg

image003.jpg

image004.jpg

image005.jpg

13 comentarii

  1. mama pisicilor din iasi said,

    salutam pisiceii, am dat mai departe linkul. speram sa va gasiti stapani buni.

  2. Labutze said,

    am pus si noi anuntul pe site, poate isi gasesc stapani

  3. dadatroll said,

    Deci, 5+1+1+3, care e raspunsul corect? Deci, in cate colturi stau pisicile? 4? Raspunsul corect e 4.

  4. kiwi freesky said,

    eu mai am 13 de dat 😀 , asa k dupa ce ii terminati pe ai vostri, nu-i vreti si pe ai mei?

  5. Labutze said,

    trimite-ne poze si date la labutze.ro si poate isi gasesc parinti. noi avem deja acasa un pisoi, o catzea si doua broaste testoase 😀 asa ca pentru altii cautam parinti pe net, nu mai putem lua acasa deocamdata

  6. kiwi freesky said,

    multumesc mult, dar eu nu sunt din Bucuresti. ma descurc eu cu pisicii, cred k o sa-i duca mama la niste cunostinte la tara.

  7. Silviu Marin-Caea said,

    As vrea unul gri, e unul care e motan?. Dati-mi, va rog, un mail, sunt din Bucuresti.

  8. florina dinca said,

    vreau si eu un pisoi pisica ce o fi ……sunt din bucuresti pot fi contactata la 0724711146

  9. Labutze said,

    mai gasiti pisici de adoptat si la http://www.labutze.ro, la sectiunea „ia-ma acasa”

  10. ALEKSANDRA said,

    AS VREA UN MOTANEL GRI.SUNT DIN SUCEAVA.MA PUTETI CONTACTA PE ADRESA DE MAIL ALEKSANDRARBD CU LITERE MICI

  11. ALEKSANDRA said,

    AM AVUT UN PISIC MIC DAR LA FURAT

  12. criz said,

    cred ca s-au dat deja…

  13. keeperofthelostsmiles said,

    De pe lângă Buzău nu-i nimeni care să vrea pisoi?

Lasă un răspuns

