Trei pisici

Septembrie 5, 2007 at 3:07 pm (Fără categorie)

Daiana revine cu trei pisici pe care le-a gasit sau care au gasit-o ele pe ea. 🙂 Si uite ce ne spuen despre ele:

food
Food este din Muntenegru. Niste cartofi si coca cola este tot ce-si poate dori o pisica drept cina, nu-i asa? :D…

corfu
Pisic din Corfu – these paparazzi are killin’ me…

cine-i aici
Anybody there este din Sighisoara. Stateam in camera la o pensiune si cu mult interes studiam dulapul pe care batea soarele. Deodata am vazut o umbra foarte cunoscuta si cind am privit in sus era o pisica taciune care se uita foarte curioasa si oarecum speriata (nu prea se astepta sa fie cineva), pe jumatate intrata pe geam. A renunta la idee, dar am apucat sa ii fac citeva poze inainte sa o stearga. M-am catarat pe geam sa o mai prind in citeva poze pe acoperis, dar a fost mult prea rapida (deh, practica!)

6 comentarii

  1. Missi said,

    Bau! Pisica neagra! Super poza!

  2. Labutze said,

    Suuuuper curioasa…. 🙂

  3. Missi said,

    Si totusi…. nu`s 4 matze???

  4. Daiana said,

    hehe, ai dreptate, sint patru :D, good point, da sa zicem ca cea din contrejour nu se vede 😀

  5. Vara said,

    Superbă poză cu pisica de bau-bau! Cum i se văd mustăţile…

  6. arby said,

    ..io am una care-i aceasta „zana a pungilor”…si aia de e pe acoperis e super tare…si mai am un link preferat cu o pisica melomana…ia uita-te aici:) http://video.neogen.ro/user/foxi55/uub1redlw54p29n7rlrovc2uhvhjw2nr/

Lasă un răspuns

