Sheeba

Octombrie 3, 2007 at 10:46 am (Fără categorie) ()

Povestea Sheebei, spusa de Calina, e impresioanta, speram sa fie gasita o solutie pentru ea rapid….

sheeba

„Am gasit-o pe Sheeba, o pisicuta de pana in  6 luni, fata blocului cu o rana foarte urata la picior: avea labuta din stanga spate smulsa, probabil de un caine. Am luat-o si am mers cu ea la veterinar.  I-a fost amputat membrul stang, de la genunchi in jos; cu aceeasi ocazie a fost si sterilizata (din cauza asta apare cu camasuta in poze). Acum la cateva zile dupa operatie pisicuta merge deja bine cu cele trei picioruse ramase, am descoperit ca stie sa isi faca nevoile la litiera, e prietenoasa si cuminte. Urmeaza ca dupa incheierea tratamentului post-operator sa i se faca deparazitarea si vaccinele.Poze, povestea ei si datele de contact se gasesc la:  http://www.myall.ro/sheeba/

In prima faza pisicuta locuieste la noi in casa. Din pacate nu poate ramane aici: pisica noastra a atacat-o de cum a vazut-o, o scuipa, si, fiindu-i de fapt frica de „noul locatar”, nu se mai atinge de mancare si apa, nu mai iese dintr-un colt al casei. Situatia este cu atat mai complicata cu cat eu am suferit o operatie la genunchi, si trebuie sa fac recuperare medicala zilnic, pentru tot restul vietii din pacate. Cum recuperarea o fac dupa servici, si nu ma pot deplasa decat cu masina, lipsesc de acasa de la 8 la 20 in fiecare zi… Cand vin acasa nu mai am putere sa incerc sa fac cele doua pisicute sa socializeze, sa se impace intre ele.

Ceea ce e clar este ca micuta Sheeba nu poate reveni pe strada dar nici noi nu o mai putem tine mult. Cautam un stapan care sa o iubeasca si sa ii ofere caminul de care are atat de mare nevoie. Noi oferim un trusou complet: transportor, cosulet, vesela pentru mancare, carnet de sanatate, mancare, si, oricand e nevoie, sprijin (financiar si logistic – dus cu masina) pentru mers la doctor.

sheeba

Lasă un răspuns

