Doua pisici din Buzau

Octombrie 12, 2007 at 7:09 pm (Fără categorie) (, , , , )

Cristina ne-a trimis doua pisicute –

pisi
„Prima pisicuta am intalnit-o pe terasa unui restaurant din apropiere
de Magura venise sa-mi ureze bun venit din partea ei si a intregii
familii..”

pisi

pisi

„A doua pisicuta are o poveste trista, ne-am intalnit sus la Vulcanii
Noroiosi unde niste oameni fara suflet au abandonat-o.. 😦 Din pacate
n-am putut avea „o relatie” de lunga durata asa ca ne-am multumit cu o
simpla aventura „

Lasă un răspuns

