Leapsa

Decembrie 6, 2007 at 12:56 pm (1)

Noi, pisicile vagaboande, multumim pentru leapsa si va spunem cateva dintre vorbele memorabile auzite prin tomberoanele noastre:

– am lasat eu niste pui pe masa la pranz …

– parca nu aveam pisica… ea cine e?

– cine a rupt si a imprastiat toate revistele astea prin casa ?

– incredibil, sa stai la terasa si sa-ti dispara snitzelul asa, brusc!

– cutu-cutu! Aaaaaa, e o pisica? Iei steroizi, mami?

– Zat! Pleaca de aici! Nu cu sunca mea de la micul dejun!

– Maaami, ne-a intrat o pisica pe geam!

– pis, pis, pis ce te-as lua acasa

– uite cum se misca tomberonul ala, ce ciudat! Aaa, uite si pisica din el.

– ce faci mai miorlaitura jegoasa?

– crezi ca asta e culoarea ei de fapt sau ar trebui sa fie mai alba?

– crezi ca matza asta e intreaga la cap? Uite cum se loveste cu capul de picioarele mele! OMG.

– zat! Tomberonul asta e al meu, spuse homeless-ul si isi umple punga

– pisiiiiiii. Covrigii nu-ti prea plac, nu?

1 comentariu

  1. bogdan said,

    :)) mission acomplished.

Lasă un răspuns

