cu o pisi nu se face primavara, dar cu doua…

Aprilie 12, 2011 at 6:51 pm (Pisici) (, )

5 comentarii

  1. cu o pisi nu se face primavara, dar cu doua… (via pisica vagaboanda) | Ado Feck said,

    […] cu o pisi nu se face primavara, dar cu doua… (via pisica vagaboanda) … Read More […]

  2. Iuli said,

    prima poza face tot :))

  3. simona said,

    ce pisici dragute! si eu am o pisica obraznica si furacioasa!

  4. simonica said,

    eu am un catel mic ! si jucaus frumos el se crede regele romaniei el are o casuta mica se uraca pe acoperis. e dragalas

  5. jucarii said,

    iar eu daca va vine sa credeti un soricel :))

Lasă un răspuns

